شاهد انباء انتحار مني فاروق

شاهد انباء انتحار مني فاروق
1- ظهرت الفنانة مني فاروق في بث مباشرة يوم الاثنين علي حسابها الشخصي انستجرام  مقدمت فيها اعتذار الي الشعب المصري وكانت في من الحزن الشديد عن معاملة الناس لها والمجتمع بعض الازمة الاخيرة لها

2- وقالت الفنانة مني فاروق خلال الفيديو .انها دايما بتتعامل منبوذة في المجتمع وحضرت الي دبي علي اشتغل اي حاجة مش شرط التمثيل اي شغل مش لاقية فرصة بقالي شعر قعدة في البيت ومفيش حد عايز يتعامل معاية 

3- وقالت مهما حاولت ابان قوية انا مش قوية كفاية اني اعمل كل شوية مش واخدة بالي طول الوقت وانا تعبت وعمالة اتعمل اني الموضوع عادي وهومش عادي ومخنوقة جدا مش شهر 2 لشهر6 انا برة الدنيا وعايشة ميتة وكانت لما انزل ويوم ما قالوا لي اخلاء سبيل انا وقعت من طولي مش مصدقة

4- قالت اخركلامه .كل الناس بتضايقني في الشارع لما اجي انزل من البيت محدش عايش الحياة اللي انا عشتها الحل اني اموت وانا بعتذار الي الشعب المصري انا تعبانة من جوة اوي محدش عايز يديني فرصة ولا مخرج ولا مطرب ولا ممثل 


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

عاجل / ارتفاع حالات الاصابة بيكورونا في مصر

عاجل / ارتفاع عدد الحالات الاصابة بيكورونا في مصر

فيروس كورونا / خطر يهدد العالم